דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב מעקות 

מאת    [ 12/02/2012 ]

מילים במאמר: 387   [ נצפה 2096 פעמים ]

עיצוב סורגים

המקצוע שלי - עיצוב סורגים

אם הייתם שואלים אותי בתור ילד מה ארצה לעשות כשאהיה גדול אז אין סיכוי שהייתי יכול לחשוב בכיוון של "אמנות". בתור ילד של סנדלר תמיד ראיתי כמה אבא שלי עובד קשה,אני זוכר את אותם ימים בחורף שאבא היה חוזר מאוחר מהעבודה ומשכיב אותנו לישון,ההורים של עלו לארץ לאחר מאבק קשה של מספר שנים במרוקו,סבא שלי היה איש ממשל וכאשר הם הגיעו לארץ אז המצב היה בכי רע,סבא ניסה להשתלב במקצוע שלו ככלכלן אך לא היתה שום אפשרות להתברג למערכת מפני שהם היו עולים חדשים ועדיין לא צברו מספיק ניסיון בשפה ובהכרת הארץ.

לימים סבא התחיל לעצב כל זכוכיות בתור נפחו, עד היום יש לנו לא מעט מכלי הזכוכית שסבא היה אוהב להכין.בשלב מסוים סבא נפתר אבל התשוקה לאמנות התחילו לעשות את שלה במשפחה. החלטתי בתור ילד בתיכון שאני רוצה להתעסק בתחום האומנות ולכן הלכתי ללמד ריתוח,ידעתי כי יש קשר למשפחה בתחום ולכן רציתי להיות דור ההמשך של סבא.

התפקיד שלי בצבא - מתקין מעקות

בצבא הייתי עוסק בהתקנות של מעקות וסורגים, היה עלינו להתקין ולעשות המון עבודות ברזל.בהמשך הדרך החלטתי שאני רוצה להיות ממשיך בתחום ולכן התחלתי לעבוד בחברה שמשווקת ברזל לארץ ומכינה סורגים בשלל צורות. בשנים הראשונות בהיותי מעצב סורגים נהנתי מאוד! באותה תקופה מצאתי את אשתי לימים שגם עוסקת בתחום האומנות ויש לנו חיים מאושרים ושמחים. אני זוכר כי בשלב מסוים כשבני הבכור נולד החלטתי שאני רוצה להיות עצמאי ולכן התחלתי לפרסם את עצמי ולקבל לא מעט עבודות .

ההתחלה היתה מאוד קשה מפני שלא הייתי עובד עם חשבוניות והמחירים שהייתי נותן ללקוחות היו מאוד נמוכים ביחס למחירים אותם הייתי מקבל כשעבדתי בחברה אך אני זוכר שבשנת אלפיים היה גל גדול של שיווק סורגים והיה לא מעט אנשים שהיו צריכים לבצע להם התקנה ולעצב אותם לפי האופי של הבית.

עיצוב מעקות

במשך השנים האחרונות אני עובד הרבה עם קבלני משנה שמשווקים מעקות לבתים חדשים,בדרך כלל הסורגים או מעקות מגיעים בצורה פשוטה והתפקיד שלי זה לבנות עליהם כל מיני אלמנטים כאלה ואחרים, זאת בדיוק הסיבה שאני מחשיב את המקצוע שלי לאמנות לכל דבר,לפני שאני מתחיל בפעולה אני עושה סיבוב בבית עליו אני עובד ובודק את האפשרויות להתאים את סוג הסורגים למבנה.

היתרון בעבודה הזאת שאני מייצר משהו יחודי שאין דומה לו והלקוחות נשארים עם טעם טוב בפה למשך כל החיים,תודה לאל הענינים השתלשלו בצורה שלא יכולתי אפילו לדמיין. מוסר ההשכל הוא ש"הכול אפשרי".

 

לפעמים אני מתחיל פרויקט של מעקות ומהר מאוד אני מחליט לשנות את האופי והסגנון וממשיך לכיוון אחר לגמרי. לשמחתי במדינת ישראל השוק הזה רק גדל וגדל ואין בעיה למצוא עוד עבודה,אני מאמין מאוד בלקוחות שחוזרים אליי בשביל לבצע  התקנת סורגים נוספת אצלהם או אצל בני משפחותיהם,זה תמיד כייף להרגיש רצויים ולעשות טוב לאנשים גם אם הם מצפים לכך




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב